jueves, 16 de febrero de 2012

Nasset el porquet




En nasset el porquet era un porquet molt inteligent, n'era el mes petit de la mare, n'era molt i molt rosenc i duïa una cua enroscadeta molt petiteta i molt cuca, una nit els seus germans ens van arroscar al costat de la mare per a dormir i en nasset el porquet estava molt enrabiat, i tot enfuriscat es va seure a sota la finestreta del "corral" tot mirant univers i anave remugant jo no em vui ser no mes un pernill, encare que siguin els millor de la comarca... no..no no em vui!!!
En xai marlai el va sentir i es va apropar... nasset que dius?? estas enfadat?? si xai marlai, la mare no m'entenc diu que no he de pensar tant, que tinc que dormit per ser mes gross... perque els els fuets siguin mes bons... s'em refot el fuet els xoriços i els butifarrons, En xai marlai es va adonar que en nasset mirava al cel mentres i deia, i el va preguntar... i que faras donç que vols ser a la vida? El nasset va posar les petites potetes delanteres al alfeicer de la finestreta i va dir... voi ser un porc de l'espai, vui ser porconauta...




El xai marlai el va preguntar apa i aixo?!!! El porquet el va respondre vou trepitxar la lluna, vui ser el primer porc a viatjar a d'altres mons... vui ser el primer porquet a navegar per la nebulosa d'orion ... vui vui.... i va fer una gran badall i tot giran cua va corre al costat de la mare es va enroscat i tot calentet es va a dormir... pero feia un sonriure molt feliç perque a dins del seu cap dinaba amb el president del govern dels estats units d'america despress de ser condecorat com el primer porquet del espai... i es que en nasset el porquet potser n'era el mes petitet pero els seus somnis eran els mes grans!!!

... i conte contat el conte s'ha acavat!!

Maydo Lopez 2012

No hay comentarios:

QUE TE PARECE ESTE BLOG